fredag 26 mars 2010

Fredag

Ja då var det äntligen fredag och jag kan få möjlighet att besöka tomten i dagsljus.
Jag arbetar som säljare och denna veckan har jag varit hemma väldigt sent varje dag.
Men jag åkte allt ut till tomten i går kväll för att försöka se något och det gick hyfsat:)
Jonas har nu lagt alla dräneringar, dragit fram och kopplat VA samt även byggt en backe från gatan upp till platsen där huset skall stå.
Tanken var att vi skulle ha garage vid gatunivån och trappa upp till huset men bara T-stöden för detta skulle kosta 120 000 kr så vi valde bort det.
När Jonas höll på att fylla igen schakten efter planerat garage så kom han på idén med att ha en backe upp till huset och det tror jag blir helt perfekt.
Så bilder kommer i morgon på hur det ser ut nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar